बुधवार, पुष ४, २०७५
सुनसरीको इनरुवा सबस्टेसनबाट संखुवासभासम्म पुग्ने २२० केभी कोसी कोरिडोर प्रसारणलाइन निर्माण भइरहेको छ । वनबाट स्वीकृतिलगायतका लामो झमेलामा फसेको सो प्रसारणलाइन आयोजनामा पछिल्लो पटक धरान उपमहानगरपालिका–२० चिन्डे डाँडा क्षेत्रबाट जाने प्रसारणलाइनको रुट सार्न उपमहानगरपालिकाले पत्राचार गरेपछि र केही फाउन्डेसनमा निर्माणमा अवरोध गरेपछि ठूलो समस्या देखिएको छ । दुई वर्षभित्र प्रसारणलाइन निर्माण गरिसक्ने लक्ष्य छ, तर अवरोध देखिएपछि प्रसारणलाइन निर्माणमा अन्योल देखिएको छ । प्रसारणलाइन तोकिएको समयमा नबनेमा ताप्लेजुङ, संखुवासभा, भोजपुर र तेह्रथुम जिल्लामा निर्माणाधीन ५१६ मेगावाटको विद्युत् खेर जाने सम्भावना देखिएको छ । यदि विद्युत् खेर गएमा १ खर्ब रुपैयाँबराबर प्रत्यक्ष घाटा पर्ने यस क्षेत्रका जनप्रतिनिधिहरूले बताउँदै आएका छन् । आगामी डेढ महिनासम्ममा पनि प्रसारणलाइनको समस्या समाधान नभए ठेकेदार कम्पनीलाई कामविहीन अवस्था सिर्जना हुने छ । धरान उपमहानगरपालिकाले नै अवरोध गरेपछि एउटा सरकारी निकायको परियोजनामा अर्को सरकारी निकायको अवरोधले प्रसारणलाइनको भविष्य के हुने भन्ने चिन्ता जलविद्युत् प्रवद्र्धकहरूले गर्न थालेका छन् । यही सन्दर्भमा स्वतन्त्र ऊर्जा उत्पादकहरूको संस्था (इप्पान) र कोसी कोरिडोर आयोजना ग्रिड युजर गु्रपले कोरिडोरबारे काठमाडौँमा अन्तक्र्रिया कार्यक्रम आयोजना गरेको थियो । कोसीबाट लाभान्वित र प्रभावित क्षेत्रका जनप्रतिनिधि, निजी क्षेत्रका प्रतिनिधि, विद्युत् प्राधिकरणका प्रतिनिधिलगायतका सहभागीले सो कार्यक्रममा राखेका विचारको सार :
प्रदेश सरकारले सहजीकरण गर्छ
शेरधन राई
मुख्यमन्त्री, प्रदेश–१
तोकिएको समयमा कोसी कोरिडोर प्रसारणलाइन निर्माण हुनुपर्छ । कुनै पनि नाममा अवरोध गर्नु÷हुनु हुँदैन । अवरोधहरू तत्काल खोल्नुपर्छ । अब खोलिन्छ । केन्द्रीय सरकार, स्थानीय सरकार र स्थानीयवासीसँग समन्वय गरेर खोल्छौं । त्यसका लागि समन्वय गर्छौं । सहजीकरण गर्छौं । यो राष्ट्रिय प्राथमिकता प्राप्त आयोजना पनि हो । यो पूर्व क्षेत्रका लागिसमेत अत्यावश्यक आयोजना पनि हो । यो आयोजनासँग हाम्रो प्रदेशको समृद्धि पनि जोडिएको छ । यसलाई सफल बनाउनु हाम्रो कर्तव्य हो । यसमा जनप्रतिनिधिहरूले पनि स्थानीयवासीको कुरा मात्र सुनेर मात्र समाधान हुँदैन । यस्ता कुरामा जनप्रतिनिधिहरू पनि कम बोल्नुपर्छ । बढी बोलेपछि समस्या हुन्छ । कम बोलेर समस्या समाधानतिर लाग्नुपर्छ । असर नपर्ने गरी कुरा गर्नुपर्छ ।
एउटा उपमहानगरपालिकाले महत्वपूर्ण प्रसारणलाइनको निर्माणमा अवरोध गर्यो भन्दा दुनियाँले के भन्लान् ? अरूले के भन्छन् । यसतर्फ स्वयं नगरपालिकाले पनि सोच्नुपर्छ । राष्ट्रिय प्राथमिकताप्राप्त आयोजनामा धरान उपमहानगरपालिकाले अवरोध गर्न मिल्दैन । अहिले समस्या आइसक्यो, यसको समाधान गर्नु आवश्यक पनि छ । यसका लागि प्रदेश सरकारले मध्यस्थताको काम गर्छ । छिट्टै यसबारे हामी सबै निकाय मिलेर निक्र्योलमा पुग्छौं । हामी प्रदेश–१ लाई समृद्ध बनाउन चाहन्छौ । यसका लागि लगानी आवश्यक छ । हामी लगानीका लागि हाम्रो प्रदेश सबैभन्दा उपयुक्त क्षेत्र हो भनेर देखाउन चाहन्छौ । ताकि कुनै पनि ठूला परियोजनामा प्रदेश–१ मा अवरोध छैन भन्ने होस् । निजी क्षेत्र पनि आकर्षित हुन् । यसरी आयोजनाहरूमा अवरोध भयो भने झन् समस्या बल्झन्छ । सबै मिलेर यस्तो समस्या आउन नदिन र आएपछि समाधान गर्नका लागि सक्रिय हुनुपर्छ ।
शेरधन राई
मुख्यमन्त्री, प्रदेश–१
तोकिएको समयमा कोसी कोरिडोर प्रसारणलाइन निर्माण हुनुपर्छ । कुनै पनि नाममा अवरोध गर्नु÷हुनु हुँदैन । अवरोधहरू तत्काल खोल्नुपर्छ । अब खोलिन्छ । केन्द्रीय सरकार, स्थानीय सरकार र स्थानीयवासीसँग समन्वय गरेर खोल्छौं । त्यसका लागि समन्वय गर्छौं । सहजीकरण गर्छौं । यो राष्ट्रिय प्राथमिकता प्राप्त आयोजना पनि हो । यो पूर्व क्षेत्रका लागिसमेत अत्यावश्यक आयोजना पनि हो । यो आयोजनासँग हाम्रो प्रदेशको समृद्धि पनि जोडिएको छ । यसलाई सफल बनाउनु हाम्रो कर्तव्य हो । यसमा जनप्रतिनिधिहरूले पनि स्थानीयवासीको कुरा मात्र सुनेर मात्र समाधान हुँदैन । यस्ता कुरामा जनप्रतिनिधिहरू पनि कम बोल्नुपर्छ । बढी बोलेपछि समस्या हुन्छ । कम बोलेर समस्या समाधानतिर लाग्नुपर्छ । असर नपर्ने गरी कुरा गर्नुपर्छ ।
एउटा उपमहानगरपालिकाले महत्वपूर्ण प्रसारणलाइनको निर्माणमा अवरोध गर्यो भन्दा दुनियाँले के भन्लान् ? अरूले के भन्छन् । यसतर्फ स्वयं नगरपालिकाले पनि सोच्नुपर्छ । राष्ट्रिय प्राथमिकताप्राप्त आयोजनामा धरान उपमहानगरपालिकाले अवरोध गर्न मिल्दैन । अहिले समस्या आइसक्यो, यसको समाधान गर्नु आवश्यक पनि छ । यसका लागि प्रदेश सरकारले मध्यस्थताको काम गर्छ । छिट्टै यसबारे हामी सबै निकाय मिलेर निक्र्योलमा पुग्छौं । हामी प्रदेश–१ लाई समृद्ध बनाउन चाहन्छौ । यसका लागि लगानी आवश्यक छ । हामी लगानीका लागि हाम्रो प्रदेश सबैभन्दा उपयुक्त क्षेत्र हो भनेर देखाउन चाहन्छौ । ताकि कुनै पनि ठूला परियोजनामा प्रदेश–१ मा अवरोध छैन भन्ने होस् । निजी क्षेत्र पनि आकर्षित हुन् । यसरी आयोजनाहरूमा अवरोध भयो भने झन् समस्या बल्झन्छ । सबै मिलेर यस्तो समस्या आउन नदिन र आएपछि समाधान गर्नका लागि सक्रिय हुनुपर्छ ।
यही क्षेत्रबाट प्रसारणलाइन लान असम्भव छ
जयकुमार राई
सांसद, सुनसरी
अहिलेको रुटबाट प्रसारणलाइन बनेमा विमानस्थल निर्माणदेखि पर्यटकीय पूर्वाधार निर्माणमा ठूलो अवरोध पुग्छ । यस क्षेत्रका लागि समृद्धिको आधार पर्यटकीय क्षेत्र हो । जुन क्षेत्रबाट प्रसारणलाइन जाँदैछ । यही विमानस्थल बनाउने कुरा छ । केबलकार बनाउने कुरा छ । प्लाराग्लाइडिङको कुरा छ, भ्यू टावरको छ । गोर्खाली सेनाबाट अवकाश प्राप्तहरूले गोर्खा पार्क बनाउने योजना ल्याएका छन् । यहाँ धेरै पूर्वाधार बन्दै छन् । यो निर्माण गरेमा यी सम्भावनाको अवस्था अन्त्य हुन्छ । यस्तो पर्यटकीय सम्भावना भएको क्षेत्रमा प्रसारणलाइन बनाउन दिने अवस्था छैन । यसको रुट परिवर्तन गर्नुपर्छ । एक जनाले मात्र मुआब्जा बुझेका छन् । उसले पनि त्यो फिर्ता गर्ने कुरा गरेका छन् । अरू स्थानीयवासीहरू पनि यो क्षेत्रमा पर्यटकीय पूर्वाधारहरू बनाउनुपर्छ भन्ने पक्षमा छन् । हामी विकासविरोधी होइनौं, तर हामी गलत दिशाबाट रुट चयन भएको छ । कोखाखोलाको किनारैकिनार प्रसारणलाइन बनाउने सकिने अवस्था थियो, तर प्राधिकरणले सजिलोका लागि यो गरेको छ । हामी धरान उपमहानगरपालिकाको सबैभन्दा ब्युटी प्लेसका रूपमा चिनिएको यो क्षेत्रको पर्यटकीय सम्भावनालाई मर्न दिँदैनौं । यही क्षेत्रबाट प्रसारणलाइन लान असम्भव छ । प्राधिकरणले रुट परिवर्तन गर्नुपर्छ । धरान उपमहानगरपालिकाले यही पर्यटकीय सम्भावनालाई हेरेर यस्तो कुरा गरेको हो । प्रसारणलाइनले असर र प्रभाव पार्ने भएकाले यो आयोजनाबारे पुनर्विचार गर्नुपर्छ ।
जयकुमार राई
सांसद, सुनसरी
अहिलेको रुटबाट प्रसारणलाइन बनेमा विमानस्थल निर्माणदेखि पर्यटकीय पूर्वाधार निर्माणमा ठूलो अवरोध पुग्छ । यस क्षेत्रका लागि समृद्धिको आधार पर्यटकीय क्षेत्र हो । जुन क्षेत्रबाट प्रसारणलाइन जाँदैछ । यही विमानस्थल बनाउने कुरा छ । केबलकार बनाउने कुरा छ । प्लाराग्लाइडिङको कुरा छ, भ्यू टावरको छ । गोर्खाली सेनाबाट अवकाश प्राप्तहरूले गोर्खा पार्क बनाउने योजना ल्याएका छन् । यहाँ धेरै पूर्वाधार बन्दै छन् । यो निर्माण गरेमा यी सम्भावनाको अवस्था अन्त्य हुन्छ । यस्तो पर्यटकीय सम्भावना भएको क्षेत्रमा प्रसारणलाइन बनाउन दिने अवस्था छैन । यसको रुट परिवर्तन गर्नुपर्छ । एक जनाले मात्र मुआब्जा बुझेका छन् । उसले पनि त्यो फिर्ता गर्ने कुरा गरेका छन् । अरू स्थानीयवासीहरू पनि यो क्षेत्रमा पर्यटकीय पूर्वाधारहरू बनाउनुपर्छ भन्ने पक्षमा छन् । हामी विकासविरोधी होइनौं, तर हामी गलत दिशाबाट रुट चयन भएको छ । कोखाखोलाको किनारैकिनार प्रसारणलाइन बनाउने सकिने अवस्था थियो, तर प्राधिकरणले सजिलोका लागि यो गरेको छ । हामी धरान उपमहानगरपालिकाको सबैभन्दा ब्युटी प्लेसका रूपमा चिनिएको यो क्षेत्रको पर्यटकीय सम्भावनालाई मर्न दिँदैनौं । यही क्षेत्रबाट प्रसारणलाइन लान असम्भव छ । प्राधिकरणले रुट परिवर्तन गर्नुपर्छ । धरान उपमहानगरपालिकाले यही पर्यटकीय सम्भावनालाई हेरेर यस्तो कुरा गरेको हो । प्रसारणलाइनले असर र प्रभाव पार्ने भएकाले यो आयोजनाबारे पुनर्विचार गर्नुपर्छ ।
उपमहागनरपालिकाले अवरोध पुर्याउनु हुँदैन
राजेन्द्र गौतम
सांसद, संखुवासभा
कोसी प्रसारणलाइन आयोजना एउटा फेजमा पुगिसकेपछि अहिले आएर जुन अवरोध भएको छ । यसबारे बहस हुनैपर्छ । अहिले जुन धरान उपमहानगरपालिकामा जुन समस्या देखिएको छ । कतै यो ऐलानी जग्गा देखाएर त्यसलाई वैधानिकता दिने प्रयास त होइन भन्ने प्रश्न पनि उठेको छ । बढी मुआब्जाका लागि पनि यो भएको हुन सक्छ भन्ने लाग्छ । अहिले जुन समस्या देखिएको छ, यसलाई न्यूनीकरण गरेर जानुपर्छ तर प्रसारणलाइनकै रुट परिवर्तन गरेर जानुपर्छ भन्नेमा म छैन । अहिले संखुवासभामा धेरै आयोजना बनिरहेका छन् । यदि प्रसारणलाइन आयोजना नबन्ने हो भने यसले धेरै असर गर्छ । आयोजना निर्माण अघि बढेपछि किन यो उठाइएको छ । यसले जलविद्युत् आयोजना निर्माणलाई ठूलो सहयोग गर्छ भने समस्या समाधान गरेर जानुपर्छ । कुनै पनि हालतमा आयोजनामा अवरोध पुर्याउनु पर्दैन । यो पूर्वक्षेत्रका पहाडी जिल्लाका विकास सम्भावनासँग जोडिएको छ । कुनै पनि बहानामा धरान उपमहागनरपालिकाले अवरोध पुर्याउनु हुँदैन । यो उपहानगरपालिकामा अवरोध भए फेरि अन्य गाउँपालिका र नगरपालिकामा पनि अवरोध आउन सक्छ । यसले समग्र क्षेत्रलाई असर गर्छ । यसले राम्रो सन्देश दिँदैन । अवरोध गर्नु हुँदैन । विकास सन्तुलनका लागि पनि यो आयोजना आवश्यक छ । पार्टीको धारणा पनि स्पष्ट छ । पार्टी समृद्धिका लागि आवश्यक यो आयोजना तुरुन्तै बनोस् भन्ने चाहन्छ । अवरोध गर्नु हुँदैन । विकास सन्तुलनका लागि पनि यो आयोजना आवश्यक छ । पार्टीको धारणा पनि स्पष्ट छ । पार्टी समृद्धिका लागि आवश्यक यो आयोजना तुरुन्तै बनोस् भन्ने चाहन्छ । कुनै व्यक्तिको स्वार्थका लागि यसलाई असर पार्ने काम गर्नु हुँदैन । धरान उपहानगरपालिकाले पनि यसमा पुनर्विचार गर्नु आवश्यक छ ।
राजेन्द्र गौतम
सांसद, संखुवासभा
कोसी प्रसारणलाइन आयोजना एउटा फेजमा पुगिसकेपछि अहिले आएर जुन अवरोध भएको छ । यसबारे बहस हुनैपर्छ । अहिले जुन धरान उपमहानगरपालिकामा जुन समस्या देखिएको छ । कतै यो ऐलानी जग्गा देखाएर त्यसलाई वैधानिकता दिने प्रयास त होइन भन्ने प्रश्न पनि उठेको छ । बढी मुआब्जाका लागि पनि यो भएको हुन सक्छ भन्ने लाग्छ । अहिले जुन समस्या देखिएको छ, यसलाई न्यूनीकरण गरेर जानुपर्छ तर प्रसारणलाइनकै रुट परिवर्तन गरेर जानुपर्छ भन्नेमा म छैन । अहिले संखुवासभामा धेरै आयोजना बनिरहेका छन् । यदि प्रसारणलाइन आयोजना नबन्ने हो भने यसले धेरै असर गर्छ । आयोजना निर्माण अघि बढेपछि किन यो उठाइएको छ । यसले जलविद्युत् आयोजना निर्माणलाई ठूलो सहयोग गर्छ भने समस्या समाधान गरेर जानुपर्छ । कुनै पनि हालतमा आयोजनामा अवरोध पुर्याउनु पर्दैन । यो पूर्वक्षेत्रका पहाडी जिल्लाका विकास सम्भावनासँग जोडिएको छ । कुनै पनि बहानामा धरान उपमहागनरपालिकाले अवरोध पुर्याउनु हुँदैन । यो उपहानगरपालिकामा अवरोध भए फेरि अन्य गाउँपालिका र नगरपालिकामा पनि अवरोध आउन सक्छ । यसले समग्र क्षेत्रलाई असर गर्छ । यसले राम्रो सन्देश दिँदैन । अवरोध गर्नु हुँदैन । विकास सन्तुलनका लागि पनि यो आयोजना आवश्यक छ । पार्टीको धारणा पनि स्पष्ट छ । पार्टी समृद्धिका लागि आवश्यक यो आयोजना तुरुन्तै बनोस् भन्ने चाहन्छ । अवरोध गर्नु हुँदैन । विकास सन्तुलनका लागि पनि यो आयोजना आवश्यक छ । पार्टीको धारणा पनि स्पष्ट छ । पार्टी समृद्धिका लागि आवश्यक यो आयोजना तुरुन्तै बनोस् भन्ने चाहन्छ । कुनै व्यक्तिको स्वार्थका लागि यसलाई असर पार्ने काम गर्नु हुँदैन । धरान उपहानगरपालिकाले पनि यसमा पुनर्विचार गर्नु आवश्यक छ ।
रुट परिवर्तन गर्न असम्भव छ
कुलमान घिसिङ
कार्यकारी निर्देशक, नेपाल विद्युत् प्राधिकरण
प्रसारणलाइन निर्माणका क्रममा धेरै समस्या देखिएका छन् । एउटा टावर निर्माण नै एउटा योजना छ । समस्या त धेरै छन् तर अहिले एउटा छुट्टै समस्या आएको छ । उपमहानगरपालिकाबाटै अवरोध यो पहिलो समस्या हो । राज्यकै तर्फबाट समस्या आउनु विडम्बना हो । रुट परिवर्तन गर्ने कुरा त्यति सजिलो छैन । देख्दा दुईवटा टावर सार्ने जस्तो देखिन्छ, तर यो गर्दा अघिपछिका धेरै टावर सार्नुपर्छ । हरेक टावरको छुट्टाछुट्टै डिजाइन गरिएको हुन्छ । रुट परिवर्तन गर्नेबित्तिकै यो समस्या आइहाल्छ । यो मात्र होइन, पुनः अनुमतिपत्र लिनुपर्ने समस्या आउँछ । पुनः वातावरण अध्ययन गर्नुपर्छ । धेरै झमेला आउँछन् । अर्को दुई–तीन वर्ष सम्पन्न हुन थप समस्या लाग्छ । यसकारण आर्थिक र प्राविधिक रूपमा रुट परिवर्तन गर्न असम्भव छ । गर्न सकिँदैन ।
डेढ महिनापछि धरान उपमहानगरपालिकामा काम सुरु हुन्छ, त्यतिबेलासम्म हामीले यो अवरोध समाधान गर्नुपर्छ । गर्न सकेनौं भने ठेकेदार कम्पनीले काम पाउँदैन । फेरि परिचालन गर्न समस्या आउँछ । उसका २–३ सय कामदारले काम गर्न नपाएपछि विभिन्न आर्थिक समस्या आउँछन् । डेढ वर्षभित्र निर्माण सम्पन्न हुने कोसी कोरिडोरमार्फत विद्युत् आपूर्ति हुने ५ सय १६ मेगावाट विद्युत्मा समस्या आउँछ । विद्युत् खेर जाने अवस्था आउन सक्छ ।
धरान उपमहानगरपालिकाकै सहभागितामा पहिला सार्वजनिक सुनुवाइदेखि अरु सबै प्रक्रिया पुर्याएर अघि बढाएकाले अहिले रुट परिवर्तन गर्न असम्भव छ । अहिले जुन रुटबाट लान लागिएको छ, धरान उपमहानगरपालिकाले भनेजस्तो पर्यटकीय सम्भावनालाई कुनै असर गर्दैन । पहिला असर गर्ने भनेपछि यसको केही रुट परिवर्तन पनि गरेका हौं । भविष्यको सम्भावना हेरेर अहिले नै प्रसारणलाइनमा अवरोध गर्न थालियो भने यसले ठूलो समस्या हुन सक्छ । भविष्यमा असर पर्ने देखिए यसको टावरको उचाइमा थपघट गर्न सकिन्छ । अहिले नै अवरोध गर्ने काम राम्रो होइन । यसकारण अहिलेलाई यसको समाधान गरेर जानुपर्छ । यसका लागि तपाईंहरू सबैको सहयोग र सहजीकरण आवश्यक छ ।
कुलमान घिसिङ
कार्यकारी निर्देशक, नेपाल विद्युत् प्राधिकरण
प्रसारणलाइन निर्माणका क्रममा धेरै समस्या देखिएका छन् । एउटा टावर निर्माण नै एउटा योजना छ । समस्या त धेरै छन् तर अहिले एउटा छुट्टै समस्या आएको छ । उपमहानगरपालिकाबाटै अवरोध यो पहिलो समस्या हो । राज्यकै तर्फबाट समस्या आउनु विडम्बना हो । रुट परिवर्तन गर्ने कुरा त्यति सजिलो छैन । देख्दा दुईवटा टावर सार्ने जस्तो देखिन्छ, तर यो गर्दा अघिपछिका धेरै टावर सार्नुपर्छ । हरेक टावरको छुट्टाछुट्टै डिजाइन गरिएको हुन्छ । रुट परिवर्तन गर्नेबित्तिकै यो समस्या आइहाल्छ । यो मात्र होइन, पुनः अनुमतिपत्र लिनुपर्ने समस्या आउँछ । पुनः वातावरण अध्ययन गर्नुपर्छ । धेरै झमेला आउँछन् । अर्को दुई–तीन वर्ष सम्पन्न हुन थप समस्या लाग्छ । यसकारण आर्थिक र प्राविधिक रूपमा रुट परिवर्तन गर्न असम्भव छ । गर्न सकिँदैन ।
डेढ महिनापछि धरान उपमहानगरपालिकामा काम सुरु हुन्छ, त्यतिबेलासम्म हामीले यो अवरोध समाधान गर्नुपर्छ । गर्न सकेनौं भने ठेकेदार कम्पनीले काम पाउँदैन । फेरि परिचालन गर्न समस्या आउँछ । उसका २–३ सय कामदारले काम गर्न नपाएपछि विभिन्न आर्थिक समस्या आउँछन् । डेढ वर्षभित्र निर्माण सम्पन्न हुने कोसी कोरिडोरमार्फत विद्युत् आपूर्ति हुने ५ सय १६ मेगावाट विद्युत्मा समस्या आउँछ । विद्युत् खेर जाने अवस्था आउन सक्छ ।
धरान उपमहानगरपालिकाकै सहभागितामा पहिला सार्वजनिक सुनुवाइदेखि अरु सबै प्रक्रिया पुर्याएर अघि बढाएकाले अहिले रुट परिवर्तन गर्न असम्भव छ । अहिले जुन रुटबाट लान लागिएको छ, धरान उपमहानगरपालिकाले भनेजस्तो पर्यटकीय सम्भावनालाई कुनै असर गर्दैन । पहिला असर गर्ने भनेपछि यसको केही रुट परिवर्तन पनि गरेका हौं । भविष्यको सम्भावना हेरेर अहिले नै प्रसारणलाइनमा अवरोध गर्न थालियो भने यसले ठूलो समस्या हुन सक्छ । भविष्यमा असर पर्ने देखिए यसको टावरको उचाइमा थपघट गर्न सकिन्छ । अहिले नै अवरोध गर्ने काम राम्रो होइन । यसकारण अहिलेलाई यसको समाधान गरेर जानुपर्छ । यसका लागि तपाईंहरू सबैको सहयोग र सहजीकरण आवश्यक छ ।
प्रदेशको समृद्धिमा असर पर्छ
वसन्त नेम्वाङ
सांसद, पाँचथर
ताप्लेजुङ, संखुवासभा, भोजपुर र तेह्रथुममा धेरै आयोजनाहरू निर्माण भइरहेका छन् । नेपाल विद्युत् प्राधिकरणसँग उनीहरूले विद्युत खरिद सम्झौता पनि गरिसकेका छन् । यसमा निजी क्षेत्रबाट ठूलो लगानी भइरहेको छ । यस क्षेत्रमा ५ सय १६ मेगावाटका आयोजना तत्काल बन्न सक्ने अवस्थामा छन् । यसले अहिलेको राष्ट्रिय समस्या समाधान हुन्छ । यदि कोसी प्रसारणलाइन नबन्ने हो र विद्युत् खेर गयो भने त्यो रकम एक खर्ब रुपैयाँभन्दा बढी हुन्छ । यसबाट सिंगो प्रदेश, स्थानीयवासी र समग्र देशलाई फाइदा पुग्छ । यस क्षेत्रका उद्योगहरूलाई पनि फाइदा हुन्छ । चार जिल्लावासीले प्रत्यक्ष फाइदा हुन्छ । प्रसारणलाइन नबने प्रदेशको समृद्धिमा असर पर्छ । सार्वजनिक सुनुवाइ र अन्य प्रक्रिया पूरा भएपछि जुन अहिले समस्या आएको छ, यसमा उपमहानगरपालिका पनि सहभागी थियो होला । तर, त्यहीबाट समस्या आउनु गम्भीर हो । यसमा धेरै बैंकले लगानी गरेका छन् । यसमा जनताको लगानी पनि छ । यदि प्रसारणलाइन बनेन भने प्रदेशलाई ठूलो समस्या पर्छ । प्रसारणलाइन कुनै पनि ठाउँबाटै जानैपर्छ । यदि हामीले अवरोध गर्यो भने विकासमा अवरोध पुग्छ । हाम्रो देश र प्रदेशमा असर पर्छ । रुट परिवर्तन गर्दा धेरै समस्या आउँछन् । निर्माण अवधि पनि लम्बिन्छ । जनताको चाहनालाई पनि हेरेर सकेसम्म रुट परिवर्तन नगर्ने गरी अघि बढ्नुपर्छ ।
वसन्त नेम्वाङ
सांसद, पाँचथर
ताप्लेजुङ, संखुवासभा, भोजपुर र तेह्रथुममा धेरै आयोजनाहरू निर्माण भइरहेका छन् । नेपाल विद्युत् प्राधिकरणसँग उनीहरूले विद्युत खरिद सम्झौता पनि गरिसकेका छन् । यसमा निजी क्षेत्रबाट ठूलो लगानी भइरहेको छ । यस क्षेत्रमा ५ सय १६ मेगावाटका आयोजना तत्काल बन्न सक्ने अवस्थामा छन् । यसले अहिलेको राष्ट्रिय समस्या समाधान हुन्छ । यदि कोसी प्रसारणलाइन नबन्ने हो र विद्युत् खेर गयो भने त्यो रकम एक खर्ब रुपैयाँभन्दा बढी हुन्छ । यसबाट सिंगो प्रदेश, स्थानीयवासी र समग्र देशलाई फाइदा पुग्छ । यस क्षेत्रका उद्योगहरूलाई पनि फाइदा हुन्छ । चार जिल्लावासीले प्रत्यक्ष फाइदा हुन्छ । प्रसारणलाइन नबने प्रदेशको समृद्धिमा असर पर्छ । सार्वजनिक सुनुवाइ र अन्य प्रक्रिया पूरा भएपछि जुन अहिले समस्या आएको छ, यसमा उपमहानगरपालिका पनि सहभागी थियो होला । तर, त्यहीबाट समस्या आउनु गम्भीर हो । यसमा धेरै बैंकले लगानी गरेका छन् । यसमा जनताको लगानी पनि छ । यदि प्रसारणलाइन बनेन भने प्रदेशलाई ठूलो समस्या पर्छ । प्रसारणलाइन कुनै पनि ठाउँबाटै जानैपर्छ । यदि हामीले अवरोध गर्यो भने विकासमा अवरोध पुग्छ । हाम्रो देश र प्रदेशमा असर पर्छ । रुट परिवर्तन गर्दा धेरै समस्या आउँछन् । निर्माण अवधि पनि लम्बिन्छ । जनताको चाहनालाई पनि हेरेर सकेसम्म रुट परिवर्तन नगर्ने गरी अघि बढ्नुपर्छ ।
No comments:
Post a Comment