Wednesday, January 30, 2013

प्राधिकरणमा गुनासा राख्न चार माध्यम

-भीम गौतम
bidhutaकाठमाडौं, १७ माघ । नेपाल विद्युत् प्राधिकरणका सेवा र काम कारबाहीबारे सर्वसाधारण र ग्राहकले आफ्ना गुनासा चार माध्यममार्फत सिधै राख्न पाउने भएका छन् । प्राधिकरण आफँैले गुनासा राख्न तीन माध्यमको व्यवस्था गरेको छ भने प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद्मा रहेको हेलो सरकारमार्फत पनि प्राधिकरणबारे गुनासो आउने गरेका छन् ।
प्राधिकरण जनसम्पर्क शाखाका अनुसार ग्राहकका गुनासा सुन्नका लागि प्राधिकरणले एसएमएस, टोल फ्री नम्बर र इमेलको व्यवस्था गरेको छ भने हेलो सरकारमार्फत बढी गुनासा आउने गरेका छन् । यसअलावा प्राधिकरणका उच्च कर्मचारीलाई फोन वा फ्याक्सको माध्यमबाट गुनासो गर्ने गरिएको छ ।
प्राधिकरणका अनुसार प्राधिकरणबारे ग्राहकले नि:शुल्क टोल फ्री नम्बर १६६००१३०३०३ मार्फत र सिएमपी टाइप गरेर ३३०० मार्फत एसएमस तथा गुनासो एट द रेट एनइए डट ओआरजी डट एनपीमार्फत इमेलमा पनि गुनासो राख्न सकिने व्यवस्था गरिएको छ । तर हेलो सरकारबाट गुनासा आउने क्रम बढी भए पनि टोल फ्री, एसएमएस र इमेलमार्फत जनगुनासो गर्ने माध्यम प्रभावकारी बन्न सकेको छैन ।
जनसम्पर्क शाखामा महिनाको सरदर ५ दर्जन गुनासो आउने गरेका छन् । शाखाले गुनासोका लागि बनाइएका माध्यममध्ये एसएमएस प्रविधिलाई प्राधिकरणको मुख्य सर्भरमा राख्न बाँकी भए पनि चालु अवस्थामा आइसकेको छ । ‘चार माध्यममध्ये हेलो सरकारबाट गुनासा आउने क्रम बढेको छ,’ शाखाका अधिकृत राजन कोइरालाले भने, ‘एसएमएस एक महिना अघिदेखि तयारी अवस्थामा भए पनि मुख्य सर्भरमा हाल्न बाँकी छ भने टोली फ्री नम्बरबाट कम मात्र गुनासो आइरहेको छ भने इमेलबाट आउने गुनासाको संख्या शून्य नै छ ।’ शाखाका अनुसार नि:शुल्क टोल फ्रीबाट गुनासो राख्दा १६६००१३०३०३ मा डायलपछि एकछिन पर्खेर गुनासो राख्ने र त्यसपछि आफ्नो गुनासो सुन्ने व्यवस्था गरिएको छ । दुवै गरेपछि स्टार थिच्नुपर्ने भए पनि अधिकांशले नथिच्ने कारणले कतिपयको गुनासा पूर्ण रूपमा प्राप्त गर्ने समस्या रहेको प्राधिकरणले जनाएको छ ।
पहिलादेखि नै गुनासो गर्ने माध्यम र निकायको व्यवस्था गरे पनि प्राधिकरणले भने मंसिरयता मात्र गुनासाको तथ्यांक अद्यावधिक राख्न थालेको छ । जनसम्पर्क शाखाका अनुसार मंसिरपछि प्रत्येक महिना सरदर ६० गुनासा आइरहेका छन् । प्रधानमन्त्री तथा मन्त्रिपरिषद् कार्यालयका अनुसार हेलो सरकारमा मात्र मंसिरपछि ५९ गुनासा आएका छन् ।
विशेष गरी लोडसेडिङबारे बढी जनगुनासो आउने गरेका छन् । ‘बढी लोडसेडिङबारे आउँछन्, विशेषत: किन चाँडै विद्युत् गएको, किन ढिलाइ गएको भन्नेबारेमा आउने गरेका छन्,’ जनसम्पर्क प्रमुख शिवप्रसाद आचार्यले थपे, ‘एसएलसी तयारी गरिरहेका विद्यार्थीले लोडसेडिङ घटाउन र एसएलसीको अवधिभर लोडसेडिङ मुक्त गर्नका साथै विद्युत् चोरी लगायतबारे पनि गुनासो पोख्ने गरेका छन् ।’ शाखा स्रोतका अनुसार कहिलेकाहीँ प्राधिकरणका कर्मचारीले गरेका बदमासीबारे समेत गुनासो आउने गरेको छ ।
गुनासोमध्ये अधिकांशको सुनुवाइ गरी फच्र्छौट गरिएको र केही गुनासा तत्काल समाधान हुन नसक्ने भएकोले त्यसबारे गुनासोकर्तालाई जानकारी दिने गरिएको जनसम्पर्क शाखाले जनाएको छ । ‘गुनासामध्ये ९० प्रतिशतको सुनुवाइ गरी फच्छौट गरेका छौँ भने केही तत्काल गर्न नसक्ने भएकोले उनीहरूलाई त्यसबारे जानकारी गराएका छौँ,’ कोइरालाले थपे, ‘गुनासोकर्ताले नाम र टेलिफोन नम्बर दिएमा उनीहरूलाई फोन गरेर थप समस्या सुनी तथा सम्बन्धित कार्यालयमार्फत गुनासोबारे बुझेर जानकारी दिने गरिएको छ ।’
पछिल्लो समयमा कैलाली एसएलसी परीक्षा दिने तयारीमा रहेकी रञ्जु पोखरेलले एसएलसीमा लोडसेडिङ मुक्त गर्नुपर्ने, डोटी घाघर–५ का कर्णबहादुर मिजारले सोलार राख्ने आर्थिक हैसियत नभएकाले अन्धकारमा बस्नुपरेको भन्दै विद्युत् बनाउनुपर्ने माग लगायतका गुनासा गरेका थिए । शाखाले पोखरेलको गुनासोबारे सम्बन्धित निकायबाट सकेसम्म लोडसेडिङ कम गर्ने आश्वासन दिएको थियो भने अर्का मिजारको गुनासोबारे सम्बन्धित कार्यालय प्रमुखलाई विद्युत् पर्‍याउनेबारे के गर्न सकिन्छ भन्नेबारे जानकारी मागेको थियो ।
प्राधिकरण अध्यक्षमा मुख्यसचिव लीलामणि पौडेल र कार्यकारी निर्देशकमा रामेश्वर यादव आएपछि प्राधिकरणका ग्राहकले सबै गुनासा सजिलै राख्ने गरी एसएमएस र टोल फ्री नम्बर राख्ने निर्णय गत मंसिरमा गरिएको थियो । गुनासा राख्ने माध्यमबारे उचित प्रचारप्रसार अभावको कारणले गुनासा राख्ने माध्यम प्रभावकारी हुनसकेको छैन । प्राधिकरणले यसबारे सार्वजनिक रूपमा प्रचारप्रसार गर्ने लक्ष्य भने राखेको छ ।

1 comment:

Anonymous said...

म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन