-भीम गौतम
काठमाडौं, २३ पुस । नेपाल विद्युत् प्राधिकरणले समयमै विद्युत्को महसुल नतिर्ने करिब पाँच हजार ग्राहकको विद्युत् लाइन काटेको छ ।
प्राधिकरण सञ्चालक समितिले विद्युत् बक्यौता नतिर्ने ग्राहकको लाइन काट्न निर्देशन दिएको दुई हप्ताभित्रै प्राधिकरणले करिब ५ हजार लाइन काटेको हो । प्राधिकरणका निमित्त कार्यकारी निर्देशक महेन्द्रलाल श्रेष्ठका अनुसार दुई हप्ताभित्र वितरण तथा ग्राहक सेवा पूर्वका दुई हजार पाँच सय २५ तथा पश्चिमका दुई हजार दुई सय २५ ग्राहकको लाइन काटिएको हो ।
प्राधिकरणका अनुसार लाइन काटिएका ग्राहक मध्येबाट दुई हप्ताभित्रै प्राधिकरणले चार करोड ५२ लाख ४६ हजार रुपियाँ बक्यौता असुलसमेत गरेको छ । ग्राहक शाखा पूर्वअन्तर्गत तीन करोड आठ लाख तथा पश्चिमअन्तर्गत एक करोड ४३ लाख रुपियाँ बराबर असुली गरेको निमित्त कार्यकारी निर्देशक श्रेष्ठले जानकारी दिए । लाइन काटिनेमा गार्हस्थ, औद्योगिक, सरकारी कार्यालय, व्यापारिक, कालो सूचीका र अन्य ग्राहक छन् ।
प्राधिकरणका अनुसार गार्हस्थबाट दुई करोड ३२ लाख, औद्योगिक क्षेत्रबाट एक करोड ३८ लाख, सरकारी कार्यालयबाट २१ लाख, व्यपारिकबाट ५१ लाख, कालो सूचीका ६ लाख तथा अन्य ग्राहकबाट तीन लाख रुपियाँ बक्यौता उठाएको हो । ‘प्राधिकरण सञ्चालक समितिको निर्देशनपछि विद्युत्को लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने काम तीव्र रूपमा भइरहेको छ,’ निमित्त निर्देशक श्रेष्ठले थपे, ‘देशभर लाइन काट्ने र विद्युत् बक्यौता उठाउनको अभियान चलाइएको छ ।’
प्राधिकरणले सरकारी कार्यालयमा रहेको विद्युत् बक्यौता उठाउनका लागि १३० सरकारी कार्यालयमा पत्र पठाइसकिएको र आगामी बुधबारसम्म बक्यौता नतिरेमा बिहीबारदेखि सरकारी कार्यालयहरूको समेत विद्युत् लाइन काट्ने जनाएको छ । ‘हामीले एक हप्ताभित्र विद्युत् बक्यौता तिर्नका लागि सबै सरकारी कार्यालयमा पत्र पठाएका छौँ, नतिरेमा बिहीबारदेखि ती सरकारी कार्यालयहरूको समेत लाइन काट्ने काम सुरु हुन्छ,’ उनले थपे, ‘अर्थ मन्त्रालयको समेत सल्लाहमा विद्युत् लाइन काट्न लागेका हौँ, अर्थले समेत बजेट अभाव भएमा आफूसँग माग्न सक्ने अवस्था रहे पनि त्यो नमागेको र विद्युत्को महसुलसमेत नतिरेकाले एकपटक लाइन काटेर हेरौँ भनिएको छ ।’ ३९ सरकारी कार्यालयको मात्र करिब ८५ लाख बक्यौता उठ्न बाँकी रहेको प्राधिकरणले जनाएको छ ।
प्राधिकरणले ९६ प्रतिशत विद्युत् बक्यौता उठाउने लक्ष्य राखे पनि अघिल्लो वर्ष करिब ४४ दिन बराबरको विद्युत् बिक्री बराबरको करिब दुई अर्ब १७ करोड विद्युत् बक्यौता थियो भने यस वर्ष ३० दिनमा झार्ने प्राधिकरणको लक्ष्य छ ।
विद्युत् लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने सक्रियताले प्राधिकरणको चुहावट घटाउनसमेत सहयोग पुग्ने प्राधिकरणका प्रवक्ता शेरसिंह भाटले जानकारी दिए । ‘अहिले करिब २५ प्रतिशत चुहावट छ, विद्युत् प्राधिकरणको लाइन काट्ने सक्रियताले उनीहरूमा चोरी गर्नुहुन्न भन्ने भावना पनि जागृत हुन्छ,’ उनले भने । प्राधिकरणले पछिल्लो समयमा विद्युत् चोरी गर्नेमाथिको कारबाही, विद्युत् लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने कार्यलाई तीव्रता दिएको जनाएको छ ।
साधारणतया ६० दिनसम्म विद्युत् महसुल नतिरेमा स्वत: लाइन काट्ने पाउने व्यवस्था प्राधिकरणको छ । ठुल्ठूला उद्योग र कार्यालयको हकमा भने जनाउ दिएर मात्र प्राधिकरणले लाइन काट्ने गरेको छ । प्राधिकरणको सञ्चालक समितिले गत पुस १० गते बक्यौता नतिर्ने ग्राहकको लाइन काट्न दिर्नेशन दिएको थियो । गत पुस ५ गतेदेखि २० गतेसम्म मात्र झन्डै ५ हजार ग्राहकका लाइन काटिएको हो ।
प्राधिकरण सञ्चालक समितिले विद्युत् बक्यौता नतिर्ने ग्राहकको लाइन काट्न निर्देशन दिएको दुई हप्ताभित्रै प्राधिकरणले करिब ५ हजार लाइन काटेको हो । प्राधिकरणका निमित्त कार्यकारी निर्देशक महेन्द्रलाल श्रेष्ठका अनुसार दुई हप्ताभित्र वितरण तथा ग्राहक सेवा पूर्वका दुई हजार पाँच सय २५ तथा पश्चिमका दुई हजार दुई सय २५ ग्राहकको लाइन काटिएको हो ।
प्राधिकरणका अनुसार लाइन काटिएका ग्राहक मध्येबाट दुई हप्ताभित्रै प्राधिकरणले चार करोड ५२ लाख ४६ हजार रुपियाँ बक्यौता असुलसमेत गरेको छ । ग्राहक शाखा पूर्वअन्तर्गत तीन करोड आठ लाख तथा पश्चिमअन्तर्गत एक करोड ४३ लाख रुपियाँ बराबर असुली गरेको निमित्त कार्यकारी निर्देशक श्रेष्ठले जानकारी दिए । लाइन काटिनेमा गार्हस्थ, औद्योगिक, सरकारी कार्यालय, व्यापारिक, कालो सूचीका र अन्य ग्राहक छन् ।
प्राधिकरणका अनुसार गार्हस्थबाट दुई करोड ३२ लाख, औद्योगिक क्षेत्रबाट एक करोड ३८ लाख, सरकारी कार्यालयबाट २१ लाख, व्यपारिकबाट ५१ लाख, कालो सूचीका ६ लाख तथा अन्य ग्राहकबाट तीन लाख रुपियाँ बक्यौता उठाएको हो । ‘प्राधिकरण सञ्चालक समितिको निर्देशनपछि विद्युत्को लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने काम तीव्र रूपमा भइरहेको छ,’ निमित्त निर्देशक श्रेष्ठले थपे, ‘देशभर लाइन काट्ने र विद्युत् बक्यौता उठाउनको अभियान चलाइएको छ ।’
प्राधिकरणले सरकारी कार्यालयमा रहेको विद्युत् बक्यौता उठाउनका लागि १३० सरकारी कार्यालयमा पत्र पठाइसकिएको र आगामी बुधबारसम्म बक्यौता नतिरेमा बिहीबारदेखि सरकारी कार्यालयहरूको समेत विद्युत् लाइन काट्ने जनाएको छ । ‘हामीले एक हप्ताभित्र विद्युत् बक्यौता तिर्नका लागि सबै सरकारी कार्यालयमा पत्र पठाएका छौँ, नतिरेमा बिहीबारदेखि ती सरकारी कार्यालयहरूको समेत लाइन काट्ने काम सुरु हुन्छ,’ उनले थपे, ‘अर्थ मन्त्रालयको समेत सल्लाहमा विद्युत् लाइन काट्न लागेका हौँ, अर्थले समेत बजेट अभाव भएमा आफूसँग माग्न सक्ने अवस्था रहे पनि त्यो नमागेको र विद्युत्को महसुलसमेत नतिरेकाले एकपटक लाइन काटेर हेरौँ भनिएको छ ।’ ३९ सरकारी कार्यालयको मात्र करिब ८५ लाख बक्यौता उठ्न बाँकी रहेको प्राधिकरणले जनाएको छ ।
प्राधिकरणले ९६ प्रतिशत विद्युत् बक्यौता उठाउने लक्ष्य राखे पनि अघिल्लो वर्ष करिब ४४ दिन बराबरको विद्युत् बिक्री बराबरको करिब दुई अर्ब १७ करोड विद्युत् बक्यौता थियो भने यस वर्ष ३० दिनमा झार्ने प्राधिकरणको लक्ष्य छ ।
विद्युत् लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने सक्रियताले प्राधिकरणको चुहावट घटाउनसमेत सहयोग पुग्ने प्राधिकरणका प्रवक्ता शेरसिंह भाटले जानकारी दिए । ‘अहिले करिब २५ प्रतिशत चुहावट छ, विद्युत् प्राधिकरणको लाइन काट्ने सक्रियताले उनीहरूमा चोरी गर्नुहुन्न भन्ने भावना पनि जागृत हुन्छ,’ उनले भने । प्राधिकरणले पछिल्लो समयमा विद्युत् चोरी गर्नेमाथिको कारबाही, विद्युत् लाइन काट्ने र बक्यौता उठाउने कार्यलाई तीव्रता दिएको जनाएको छ ।
साधारणतया ६० दिनसम्म विद्युत् महसुल नतिरेमा स्वत: लाइन काट्ने पाउने व्यवस्था प्राधिकरणको छ । ठुल्ठूला उद्योग र कार्यालयको हकमा भने जनाउ दिएर मात्र प्राधिकरणले लाइन काट्ने गरेको छ । प्राधिकरणको सञ्चालक समितिले गत पुस १० गते बक्यौता नतिर्ने ग्राहकको लाइन काट्न दिर्नेशन दिएको थियो । गत पुस ५ गतेदेखि २० गतेसम्म मात्र झन्डै ५ हजार ग्राहकका लाइन काटिएको हो ।
1 comment:
म श्री एडम्स केविन, Aiico बीमा ऋण ऋण कम्पनी को एक प्रतिनिधि हुँ तपाईं व्यापार लागि व्यक्तिगत ऋण आवश्यक छ? तुरुन्तै आफ्नो ऋण स्थानान्तरण दस्तावेज संग अगाडी बढन adams.credi@gmail.com: हामी तपाईं इच्छुक हुनुहुन्छ भने यो इमेल मा हामीलाई सम्पर्क, 3% ब्याज दर मा ऋण दिन
Post a Comment